photo Untitled-1_zps9f3b0417.png</a></a>
//PandaWorld
This is me


Diary About Links

Assalamualaikum .Hafizah here >< . 13/SMKFB/Sungkai,Perak.Add my Fb n follow my twitter.><

Mereka kawan saya><

 photo anigif_zps406b515b.gif

IMISSMYOLDFRIEND >< Sekian :)

Buddies

 photo DS_zps6b38d2bc.jpg>





Dear awak ,

Hi , Assalamualaikum :)) Lame gilo tak update kt blog . Hmm , Anyway , Cuti tinggal due hari joo lagi . Cepatnye mase berlalu :( . 2 minggu cuti ? Keje ak just on9 n bertweeter . Keje skolah ? Ingat aku sentuh ? Tengokk pon dakk . Contihilah perangai aku . Wuhuu . Btw , gmba yg aku update tuh just fake smile . . Senyuman itu tidak semestinya kegembiraan. Tangisan itu tidak semestinya kedukaan. Allah maha memahami Hamba2nya :') . . Ak rindu giloo dkt someone ni . Dear awak , harap awak dapat rase yang saye tengah rindukan awak sesangat ni . Dear Charger Handphone awokk , kenape awok saket ? Tak kesian ke kat kami . Hbeh Kami tak text . Awok mkn ubt tau biar cepat sembuh . :) Hehew . Eih , Ape aku mengarut ? Lantak pi lah , yg penting aku tengah rindukn someone tuh . Aku rinduu hg gegila tau tak . . . IMISSYOU :'(